i'm.always.pushin'.myself.to.the.limit

varför kan ja aldrig lära mig när det är nog? haha måste jag ALLTID hålla på tills jag typ bryter ihop o dör? jag är inte superwoman, det vet jag men ändå så tror jag att jag klarar av precis allt?
när ja vaknade imorse trodde ja att ja skulle dö. allergin har mördat min näsa, helgens festande har fuckat min röst så ja låter som en kråka + att jag har så ont i kroppen att ja ej kan röra mig som en normal 23-åring haha. men men, jag hade iaf kul på vägen :D

nåt som jag älskar med mig själv är att jag på senaste tiden har börjat ta allt negativt som sker omkring mig o vända om det o försöka se det positiva som finns istället. o alla som känner mig som miss Drama-queen kan ju förstå vilket jävla framsteg det är! :) så, heja mig! haha

idag e det sol igen :D TJOFF! strax blir det ut i solen o steka den lilla kroppen, ryggen har börjat få en nyans - LYCKA! haha det e det viktigaste på sommaren för mig, haha att ryggen får färg! sedan blir det Just Move It finalen! sol + dans på schemat idag, näe ja e inte lycklig :D


jag saknar mitt sunshine! ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0