happiness.

det är helt sinnes vad jag känner mig som en ny människa idag? haha älskar det. vet inte om det beror på att ja sov hos Ilda inatt o ja sover såå skönt hos henne, eller om det är för att ja va på mässan igår o kände lyckorus i hela kroppen? eller om det bara är för att jag trivs med mitt liv? oavsett - vårvädret är på ingång o det gör säkert en hel del :)

den här helgen har varit rolig, knas, bakfull, mysig, busig o lite till. like! men ja längtar nåt så fruktansvärt tills på fredag! Aloe Blacc spelar på Pustervik o det ska bli sååååå himla roligt att få se han live :D LYCKA!


snart är det dags för sommarnaglar också ♥ lovely!




peace.

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Klart det är för att du sov hos mig :D Min säng äger :D <3

2011-04-11 @ 10:37:58
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: vickey

hahahaha babe du e så bäst :P <3 !!!!

2011-04-11 @ 10:57:55
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0