21/4-2011

jag kom inte på en bättre rubrik än det där haha. detta är en lycklig, sorglig men framförallt vacker dag! har varit vid morfars grav o lämnat ljus gråtit en skvätt ♥ R.I.P därefter blev det fika med Gaby o barnen.. sedan hooka ja me Ilda o vi traska omkring i stan o joinade stef en stund på salongen.. sedan blev de hook me Nanna o full fart mot American Art Tatto så ÄNTLIGEN sitter en underbar G-klav bakom mitt öra :D LYCKAAA! Rikard freehanda den, så jävla nöjd jag är! helt sjukt..
det är även idag exakt 2 år sedan jag valde bort dig. ibland kan ja ångra det o undrar vad som hade hänt om jag valt annorlunda, men allt händer av en anledning.. tänker dock på det oftare nu än innan, men men.. it is what it is :)

ikväll är det förfest som fan, sedan Eazter Bashment Party @ RioRio! missa för i helvete inte detta, det kommer bli wicked som fan! har laddat upp med vin, cider, öl & captain morgan :D KÖP TAXI O DYLLT UT! HAHAHA jag älskar oss ♥




this is true friendship, family n love ♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0