it's friday peeps :) !

jag fick precis reda på att honung är i princip den enda ätbara produkt som är livslång? konstigt. haha. så om ja köper en honungsburk idag kan ja äta den om 50 år?! så länge inte nåt annat blandas i burken då.. but still.. knas ju? :P

***

den här veckan har varit hysterisk, mysig & underbar, hehe. det har varit bio-besök me Josy, Erika & Hanna, vi såg "i rymden finns inga känslor" - sjukt bra film.. jag har varit hos Ilda o hjälpt henne sätta upp sin fiiiiina vägg-dekor, haft myskväll med Nanna, jag har pluggat & lagt permanent, funderat ut hur ja vill göra om här hemma, planerat lite hemliga saker o massa annat skojjigt :) nu är det dock fredag o ikväll blir det Kapten Röd @ Liseberg kl. 20 (om det inte öser ner) sedan partey på reggaeklubben @ Pustervik :) så ikväll ska ja dricka vin :D yes! hihi ses ikväll alla parteypeeps!


Amilia n me kör full fart haha "duttedudududuuu" :D

snuttunge!

fix med Ildas dekor

min snygging fixar!

världens goaste Amilia får en liten puss på sin 1-månad-gammal-dag :)



peace.

Kommentarer
Postat av: Ilda & Amilia

Tänk vad glada vi är som har er i våra liv ^^ <3



Something good came out of the bad.. om du fattar vad jag menar ;)

2010-09-18 @ 13:00:36
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: vickey

i totally agree my love :) <3 !!!

2010-09-19 @ 20:21:50
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0