föreläsning & kärlek

kom precis hem efter sista skoldagen för denna veckan! inte för att de känns skönt då ja älskar varenda minut på skolan, men min kropp behöver verkligen vila. i förrgår fick ja förkyldningsblåsor på läpparna o i munnen (som är borta nu tack Gud för det) o ja kände på mig att en förkyldning var på väg. naturligtvis kom den o igår hostade ja sönder min lunga tror jag haha min feber igår kväll var inte heller rolig - men men inte så att ja har tid o va sjuk så de e bara o bita ihop :)

*

idag i vilket fall som helst hade vi föreläsning utav Helen Engström, grundaren utav Gocciani - vilken karismatisk kvinna! helt otroligt! när hon berättade sin livs historia satt ja me stora öron o föreställde mig hur happy man borde känna sig inombords efter att ha åstadkommit så mycket :) i vilket fall så har dom otroligt mycke naturliga produkter i sitt sortiment samt ett gigantiskt sådant! haha nåt på 4.000 produkter tror ja hon sa att dom hade! amazing. vi fick även en söt liten bag utav henne, jättesöt! text på sidorna format som en sax o fön o grejer hehe riktigt roligt! dom kommer även ha en montor på mässan i Skövde som vi ska till i slutet av månaden :) tills dess, ta en titt på hemsidan tycker jag ;)
http://gocciani.se


framåtkammad lugg.. ja kanske behöver en klippning? haha.

2008 - ja kanske borde klippa lugg igen? trivdes i de som fan..

näe nu e de dags o fixa me lite grejer här hemma, för snart kommer Nanna o då blir de mys & alvedon för hela slanten haha. ska även snoka igenom Goccianis katalog inför mässan så man har ett hum iaf över vad som ska inskaffas :D sax-setet samt lila löshår är ett måste dock! :)


2009 - Nanna n me @ Nivå





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0