oh happy day !

ÄNTLIGEN är denna veckan över! haha. efter att igår haft kemiprov samt permanentsprov idag som stressat mig hela veckan, kan ja finally pusta ut o andas. jag klarade som tur va både kemiprovet och permanentsprovet. helt sjukt ändå.. rullningen har verkligen INTE gått bra för mig. jag har rullat långsamt, lite slappa passéer, vridit spolarna i fel riktning osv. men tamejfan, idag på provet gick nästan allt smärtfritt förbi, + att ja klarade att rulla på tiden! haha heja mig alltså!

igår fyllde min lilla kyckling Stef 22 år. det ska firas på lördag kväll :D yay! dock blir det först frisörmässa i Skövde med mami, Josy & Erika. myyys! vi kommer springa runt som yra höns, haha ja känner ju detta på mig. det ska bli så himla kuuuuuuuuul :D



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0