mysmiddag , partey & live-musik med Parham !

igår kväll åkte ja o Nanna för o käka middag på Mañana, myys! de va otroligt smarrigt, som vanligt, samtidigt jättekul då de va Nannas första gång hon käkade där :) vi började me nåra öl i baren i väntan på bord haha tanken va att vi skulle dricka cola men då ja kände mig bättre blev de corona istället ;) därefter mötte vi upp Daniel o begav oss mot Henriksberg o säsongens sista Riddim Rockerz! Parham & Vic körde live o framförde bl.a sin senaste release "solen skiner" - en riktigt bra låt! (youtube klipp hittar ni längre ner) overall blev de en grym kväll då det spelades mycke dancehall :D alla som känner mig vet att ja blir så lycklig av att flumma omkring till dancehall haha. HEJA ROUGHLYNX! ja o Nanna sa ett par gånger till varandra under kvällens gång; åhhh ja mår så bra nu, åhhh ja e så lycklig i hjärtat osv haha. så ni förstår ju själva, det va en grym kväll helt enkelt :)


mina små älsklingar kör full fart på dansgolvet :)
hon i lila ansvarar ja dock ej för haha!

då ja ej hittar Parham & Vic - solen skiner, så kommer här en utav mina favoriter med Parham - 2 fingrar för fred. detta är dock en remix med massa andra underbara människor, bl.a Sami o Ali från Medina. lyssna o ta till er av musiken!



peace.

Kommentarer
Postat av: Nanna

hahah jag har nog aldrig sagt mmm så många gånger under en måltid!

2010-09-04 @ 15:36:30
Postat av: sofia

e det den här du menar?



http://www.youtube.com/watch?v=ZtIo8zsrqyo

2010-09-05 @ 00:21:51
Postat av: vickey

Nanna, haha i know :D så bästast!



Sofia, yes de är den. dock hade den ej släppts på youtube vid tiden då ja skrev detta inlägg :)

2010-09-05 @ 19:56:44
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0