jag älskar mitt liv ♥

idag har varit en knasig men mysig dag. det började med ett test på herrklippning med hjälp av struktur teckning imorse kl 9 på morgonen haha gomorron i stugan liksom! sedan fortsatte det med massa färglära, ååååhh jag älskar det så himla mycket! allt är verkligen så jävla kul så det finns ju inte :) efter skolan va slut så blev de kackel o häng på mcdonalds med Ilda, Erika, Josy, Nanna, Hanna o Stef - i hopp om att försöka minnas lite mer från gårdagens oplanerade lilla utgång haha.

kom nyss hem från mysfika med Ilda, Stef o Nanna på Le pain francais. Ilda lämnade lilla Amilia hos sin pappa o under tiden passade vi på att få Ilda på andra tankar o få lite goa gapskratt o diskutera vad som komma skall :) yay!


"mall" eller vad vi nu ska kalla det inför min klippning..

för att Josy o jag e så himla tokiga :D

så himla nöjd så det finns inte. har som sagt inga bra bilder på klippningen eller det highlightade partiet med lila/vinröd ton. fixas snarast :D



peace.

Kommentarer
Postat av: Jay

Har du gjort en sidecut? HETT!!!! modig du är!

2010-09-30 @ 22:44:09
Postat av: vickey

yes i have :D tack så mycket!

2010-10-01 @ 16:58:23
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0