VIDAHAIR extensions

så jävla häftigt verkligen! haha, ta en titt på dessa bilder o säg mig om inte detta kan vara de bästa ni sett på länge? DOM SYNS JU KNAPPT? ser ut som små slingor, inte extensions.. känns knappt, väger absolut ingenting! helt sinnes!
har suttit några timmar o pillat me detta nu, men för att ha varit första gången o satt in extensions - me denna metod som är helt ny på marknaden också - så får ja fan säga att ja e jävligt nöjd :D mama looks lovely!




visst ser det tjockt o fluffigt ut?? :D dock är det ej inklippt osv på denna bild, men det sjuka är att det syns INGENTING! :S jag är fortfarande i lite chocktillstånd tror jag.. helt sinnes.

anyways, färgen i håret måste sköljas ur nu om ja inte ska bli blå istället för svart eller nåt haha. använder en ny färg idag så man vet aldrig va som kan hända då!




peace.

Kommentarer
Postat av: Linda Jonsson

Hej!



var har du köpt detta? Jag har letat som en tok men hittar ingen i sverige som säljer maskinen + hår och fusion. Har kontaktat tillverkaren men eftersom det är helg dröjer svaret, om de svarar överhuvudtaget. Så maila JÄTTE gärna och berätta var jag kan köpa Vida hair cold system!



/Linda

2010-10-23 @ 09:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0