vic & josy goes tusen & en natt ;)


en liten Josy efter jag använt concealer wheel samt foundation.. det som ligger under ögonen är puder för att det inte ska ramla ner ögonskugga som fastnar på den nylagda foundationen.

här har ja skuggat ut 3 nyanser

här har jag lagt kajal för att bestämma linjen, samt håller på att jämna ut linjerna mellan kajal o ögonskugga med svart ögonskugga

här har jag lagt flytande kajal på övre & undre franslinjen samt lagt den guldskimrande skuggan som är innerst på ögonlocket även på den undre franslinjen för att få det att smälta ihop


här har ja skuggat ihop all ögonskugga samt lagt kajalen efter min tanke om egyptiska sånna där horn typ haha och lagt mascara - samt på sista kortet fixat ögonbrynen

det färdiga resultatet :)

då Josy fixade mig så kan ja inte lägga upp alla bilder med förklaringar *yes* eftersom ja inte vet hur hon tänkt, men såhär ser jag iaf ut just nu haha :D



passar ju fint med den sminkningen o Adidas haha men ja ÄLSKAR ögonbrynen!!!




peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Daaaaamn u look good mama!

2010-10-20 @ 19:40:16
Postat av: vickey

jamen visst serru :)

2010-10-20 @ 20:42:47
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0