underbara freestyle !

idag hade vi i uppgift att ta med oss en bild på en frisyr som vi skulle klippa på våra små dockor i skolan. jag la upp bilder tidigare här i bloggen på 2 potentiella kandidater haha, jag valde den rihanna-liknande frisyren och blev så jäääävla nöjd verkligen! det va riktigt kul att få välja precis vad som helst (i kortklippt väg) o bara kapa längd efter längd :D såhär blev mitt resultat;


det värsta e att man e ju fan sugen på att ha det sådär nu...... hahaha att gå frisörutbildning är som att gå rakt in i helvetet med öppna armar! shit asså, inspirationen flödar o man vill göra precis ALLT! som om ja inte redan gjort det? haha men jag älskar det ♥





peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0