spontan-utgång = katastroooof

igår övertalade min syster mig att gå ut o ta EN öl trots min sjuka trötthet. fan! haha, det slutade iaf med att vi begav oss mot vasastan för att ta EN öl, men när vi väl kommer innanför dörren så är det sjuuuk fest därinne. 1 miljard människor som vevade med armar o ben överallt haha. de hade ordnat dit Lucho som va dj o spelade fet musik så dansgolvet va hett = lovely!
dock blev det ju inte bara EN öl, utan några till.. + ett par glas vin haha helvete! noelle kom även o joinade oss i fylleslaget o skaka rumpan på dansgolvet haha. trodde fan ja skulle dö när min syster säger; ska vi inte ta en shot? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! haha så shottar blev de faktiskt inte igår!
haha sjukt roligt dock va ju att noelle smygfotade oss på väg till riorio (misstänker jag att det vaiaf), oavsett så kan inte kortet/korten va speciellt snygga så vi får väl helt enkelt hoppas att dom aldrig skådar dagens ljus haha. känner att ja skriver lite osammanhängande men ja e inte helt 100 än :P i vilket fall som helst var vi hemma kl 5? vad i helvete hände där liksom? haha bra fråga...

för övrigt så däckade ja o noelle i halva min säng igår, eftersom min syster fått andra halvan av dubbelsängen haha så vi skeda varandra i en 80 säng! nackspärr? nänä.. inte alls. hahahahahaaaa humor! näe nu måste ja plugga vidare!


myself & världens bästa Nanna!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0