quick update såhär på morgonkvisten ..

imorse vaknade jag med ett ryck o typ gapade ut "varm chocklad" haha så kvart i 7 imorse ställde jag mig o gjorde varm choklad till mig o barnen - MYSFAKTOR!

sedan tänkte jag även meddela att mitt hår looks niiiiice! det är mjukt o skönt, följsamt & behövde verkligen den där kuren hahahaha. jisses! näe nu e klockan alldeles för mycke, måste sminka mig o volumasta håret innan ja beger mig till skolan..


hoppas alla får en amazing dag! för det tänker jag ha :D hihi.







peace.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit va du alltid är positiv! Kan inte du alltid blogga på morgonen så man kan gå in o läsa dina positiva tankar? Ha de / S

2010-10-18 @ 07:50:08
Postat av: vickey

oj tack va kul o höra :) haha jadu mornarna är ofta lite stressiga men ska göra så gott ja kan ;) take care, peace!

2010-10-18 @ 18:40:26
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0