Petter

vill bara passa på att göra ett inlägg till en av mina äldsta favoriter inom blocket hiphop hehe, nämnligen Petter! han medverkar i ett program på tv4 som heter "så mycket bättre" med massa andra svenska artister. programmet går ut på mer eller mindre att dom umgås under en vecka och gör sina egna versioner av de andras låtar! underbart program faktiskt.. Petter gjorde idag en version av Lasse Berghagens "Stockholm i mitt hjärta", inte för att jag har Stockholm i mitt hjärta, men den här killen gör allt tamejfan suveränt! älskade hans version nåt helt enormt!!!


i typ 11-12 år har jag lyssnat på din musik.. helt otroligt! :D kommer aldrig glömma de gamla goa låtarna som jag gick omkring o sjöng på; mikrofon kåt, såklart, rostig kärlek osv. lovely!






peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0