oh herre min gyyyd

jisses vilken dag! vi har haft genomgång av Hårologis hårprodukter heeela dagen o allihopa har fått sitta still!!! förstår ni detta? victoria bech har suttit still en hel dag! ett mirakel :D dagen slutade dock härligt med en massa gapskratt pga övertrötthet, syrebrist o andra faktorer spelade säkerligen in.. dock har det varit en rolig dag med alla gapskratt samt att ja fixat Josy & Marinas hår lite på rasterna :D hihi KANONKUL!

efter skolan tog ja o Josy en liten sväng på stan, bokade en make-up tid på FACE till på fredag. hittade ett presentkort igår när ja städade så why not use it - right? :P imorgon ska vi dessutom få make-up kurs i skolan. lovely! vi får gästlärare från stylistskolan, o dessutom ska min kära puff Stefanie medverka :D yaayyy! hon hade blivit tillfrågad eller nåt, i dunno. huvudsaken i det hela är att hon kommer va med imon i skolan :D I LIKE!

kom precis hem här nu efter att ha varit nere på Hemköp här i Linné. JISSES vad folk armbågade sig fram.. det va vääääldigt nära att bitterfittan i mig kom fram (har trots allt inte rökt på snart hela 2 dagar *heja mig*) så en del aggressioner kan komma att uppstå :D anyways, later on blir det mysfika med bästaste Nanna! lovely!!!


Mario n myself - midsommar 2009 :D



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0