mystant !

idag hade jag världens underbaraste kund haha för söt! hon kom med ett äpple till mig som hon plockat hemma i sin trädgård, gav även "min fröken" ett haha SÖT! sedan fick jag även en peng utöver klipp-kostnaden för att ja klippt henne så fint... hela 4kr :D GULLE! haha "synd att det inte blev mer växel du är värd mer än såhär" haha näe gud jag klarar inte sånt men min lärare ba; många bäckar små när man är student :) hahaha jag dog av skratt! fick även noppra hennes ögonbryn då hon tyckte mina var så hiiimla fina haha SÖTSÖTSÖT!

sedan åkte ja hem till Linn i torslanda o tokade till det lite :D hon har ett fruktansvärt fint hus! hade INTE bangat den havsutsikten och balkongen.. mäh!

därefter blev det en liten make-up sväng inne på FACE, dock hade dom dubbelbokat mig och en annan tjej så ja fick iaf köpt ögonbrynsskugga o pensel.. make-upen lägger dom nästa fredag istället :) haha gud va hon va tacksam över att ja hade sånt överseende, så hon ba, då lovar ja att det blir jag som fixar dig! o du får be om precis vilket make du vill. jag gör precis som du vill ha det! GÖTT tänkte jag, eftersom det oftast kan bli lite lame me smink annars.. ska de va ska de va haha eller nåt :P


Nanna n me @ Nivå, sommar 2009



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0