mer bilder från make-up session, tagna av Louise :)





jag får för övrigt heeeela tiden höra att Josy o jag är väldigt lika.. kanske inte utseende mässigt så typ "aaa ni har lika ögon & näsa" eller nåt sånt, utan mer i stil o vad vi tycker om o liksom hur vi gillar att jobba. o det stämmer faktiskt.. Josy n me makes a good team :D hon fick mig fan att inte titta en enda gång i spegeln under tiden hon fixade mig! haha kontrollfreak o nyfiken som jag är har det ALDRIG hänt förut. men hon lyckades! well done dear ;) haha.



peace.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj det där var inte snyggt hjälp

2010-10-20 @ 20:38:30
Postat av: vickey

äh, allt kan inte vara hett i allas ögon :) i love it, that's what matters :D

2010-10-20 @ 20:42:00
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0