lovely !

efter dagens klippning är jag överhypad. fyfan va ja är taggad för att göra detta asså. inspirationen är så total så det finns inte!!! jag verkligen ÄLSKAR det här, om ni inte redan förstått detta haha. jag är sååååååå lycklig att jag börjat på Svenska Frisörskolan där alla är så underbara, både elever & lärare. kärlek till er allihop, även kärlek till alla modeller som står ut med oss velpannor o kackelhönor ♥ haha.


Josy


Marina

Jonna

Natalie

Erika & Elina

Josy & jag

Hanna

ett gäng goa tjejor, fler finns - datorn vill dock ej samarbeta längre o lägga upp bilder! haha crap. I LOVE U ALL. bästast av bästast. ni gör alla min vardag så himla kanon :) lovely!



peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0