last night ..

gårdagens 50-års fest för pappa var fantastisk! festen var grym & svår att sätta ord på, men jag väljer att använda fantastisk & magisk. dock blev de inget riktigt tal för min del utan snarare ett kort o koncist "vi älskar dig" då jag talade även för mina syskon som stod bredvid mig. det gick bara inte att hålla ett långt tal. alldeles för känslosam, haha. dock önskar jag att ja kunde fått sagt högt inför alla hur jävla stolt jag är att vara Roland Bechs dotter. för det är jag verkligen!

jag o min syster satt bredvid varandra under middagen då alla talen hölls & vi grinade som två som grisar. helt sinnes. hade pappa på bordet mitt emot, så när jag tittade på honom mellan människorna emellan oss, så höjde jag glaset och log - vilket även han gjorde o gav mig en slängpuss, jamen visst! då kom grinet igen hahaha!!! det gick icke att undgå helt enkelt..

naturligtvis hade jag kameran i väskan i baren på nedervåningen så brutalt många bilder blev det dessvärre inte. så himla naiv ja blir ibland asså. tänkte liksom; amen vimmelfotografen tar ju kort! amen inte sånna kort som jag vill ha ju?! åååh blir så trött på mig själv haha. tur att Marie finns på plats iaf för hon har tagit kort som ja snott hihi :D

här har ni världens yngsta, snyggaste, gladaste, kärleksfullaste, bästaste 50-åring! ♥


pappa tar emot vår vackra stämma i allsång a la "ja må han leva" :)

familjen ♥ inte det snyggaste kortet med tanke på att vi gungade fram o tillbaka till gästernas fina stämmor då Kerstin gjort en egenskriven sång till pappa med melodin från "Delilah" - för er som ej visste är det pappas favoritlåt :)

middagen - hummer & skaldjursbuffé

Marie, pappa & Anna :)
vårat bord :) misstänker att det var här ja hällde vinglaset i knät på mig själv o mormor försöker hjälpa mig o få ordning på grejjerna hahaha.
min älsklingar stod i baren o såg till att mitt glas aldrig va tomt under kvällen ♥ haha.




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0