inspiration ♥ & modell-sök :)

jag e så hooked på det hära med burkar i håret som spolar asså. haha, har fått det ifrån min totala inspirationskälla - miss Gaga såklart! när jag såg "telephone" videon var jag fast! maaaaaaah! dock har jag min egna prägel på det, vad jag pratar om kommer ni få se när jag fått tag på villig modell samt tillräckligt många burkar som är sanerade haha. n I gotta get some photos of it!
för övrigt, någon tjej med långt hår (helst brunett eller iaf mörkhårig) som är villig att modella för långhårsuppsättningar? give me a holla @ [email protected] eller skriv en kommentar n let me know :)








peace.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hejsan! Vilken fin blogg du har, den är väldigt rolig att läsa=) Jag har axellångt brunt hår men älskar att modella så skickar mitt nummer till din mejladress så kan du kontakta mig om du behöver mig som modell eller har frågor ochså!

Kram Annelie

2010-10-14 @ 21:10:18
Postat av: Jenny

Har skickat namn telefonnr och bild till din mail=) så får du se om mitt hår är långt nog! Sitter gärna modell... Tjing!

2010-10-14 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0