hysterisk / lovely

yep, så skulle ja vilja förklara denna dagen! haha. hysteri o stress samtidigt som jag älskar det! hade Ilda som modell idag på skolan och färgade henne graphit samt mörklila, kanonsnyggt! tanken var även att vi skulle klippa upp men tiden räckte ej till då ja inte nöjer med med slaffs-klippning på folk så klippte till en helform tills vidare oså får ja fixa till uppklippningen snarast :) SJÄLVKLART glömde jag även ta före och efter bild haha men fixar det så ni kan få se när hela klippningen är klar :)
därefter blev det herrklipps "prov" då vi skulle klippa en lång herrfrisyr på en timma. det var tufft men hann med så det är jag mycket nöjd med :)
därefter blev det till att rulla permanent på 1 timma haha. va nära på att svimma, men ett par glas vatten o lite frisk luft så löste vi det problemet också hehe.

idag hade vi även stylingen utav de tjejer som kom från Allum centrum och skulle bli fixade inför kvällens tillställning. jag och Emma fixade en utav tjejerna och hon blev skitsnygg! detta gjorde vi för övrigt på 40min så stolt är jag allt över oss :D glömde naturligtvis kameran i skolan (typiskt mig? jaaaaaa) så bilder lägger jag in imorgon :)

nu e det dags för mig att skriva klart det sista i arbetet tills imorgon, sen ska ja SOVA!






peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0