huvudvärk ..

idag har inte varit den bästa dan tyvärr haha. klippt mig i fingret för 235236243624e gången, så ser helt skuren ut på mitt stackars pekfinger som alltid lyckas åka på en liten cut :( har haft huvudvärk o varit galet trött heeela dagen samt att komma hem inte gav mig något lugn direkt med barn som skriker hysteriskt överallt haha.

meeeeeeeeeeeeeen vi får försöka se det från den positiva sidan iaf :) har iaf fått träffa Stef samt Diana en sväng för att checka på lite löshår, sedan även fått min nya design på bloggen fixad av bästaste Ilda :D♥ så att helt knas har ju dagen faktiskt ej varit!


nu ska ja dock sätta mig att skriva lite om permanent som vi har i läxa tills imon eller torsdag, de va lite tvek idag i skolan om till vilken dag det egentligen var så fixar den tills imorgon oavsett.. känns gött o ha det gjort!





peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0