humor !

som sagt, så ska ja göra extensions för första gången på nytt sätt imorgon så mamma tog med alla grejer från salongen. hon tog även med lite gamla extensions (med bl.a vax & tejp) som hon sysslat med tidigare. jag satte mig för att kamma igenom allt hår då ja e pedant o tyckte de va alldeles för rufsigt o ihopklistrat haha.. så eftersom Stef så snällt suttit bredvid mig hela tiden o hållt mig sällskap så fick hon agera försökskanin :) såhär blev resultet - visst är det vackert? HAHA


i love u min honungspuff! dock är detta mestadels syntetiska extensions, lite sådär kuligt för unga o ha olika färger.. som ja hade hahaha en rosa, en röd, en svart.. lite fint blandat sådär ;) då va ja ju iof typ 13år. schnööööggt!



peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0