herrklippning - kam & sax

idag har vi haft presentation utav våra dockor, samt herrklippning. Daniel satt modell åt mig o vi allihopa tjejor va väl mer eller mindre nervösa för hur detta skulle sluta haha. så Daniel ska ha ett stort tack för tålamodet idag!!! men tamejfan det blev kanon bra ju! är riktigt nöjd, ÄNTLIGEN är min första kam & sax gjord på en livs levande människa haha o ingen mindre än Daniel den lille kycklingvingen!

glömde naturligtvis ta före-bild men här är iaf resultatet;


hahaha muppunge!






peace.


Kommentarer
Postat av: Jannika

Wow vad snyggt gjort=) vad kostar det att klippa sig hos dig om man e tjej med långt hår?

2010-10-13 @ 21:45:53
Postat av: vickey

Tack så mycket :) Jag går fortfarande under utbildning, men kontakta min mail ([email protected]) angående det så kan vi diskutera fram något! Jag behöver ev. modeller framöver med långt hår :) Tack igen för din kommentar!

2010-10-13 @ 22:23:29
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/
Postat av: Nanna

bibbi det lev ju kanonfint ju!! <3 stolt över dig!!

2010-10-14 @ 13:16:18
Postat av: vickey

Tack snuffi :D<3

2010-10-14 @ 18:05:03
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0