haircut

nästa vecka händer mycket a la kortklippt haha. vi ska ordna fram en kvinnlig kortklippt frisyr i bildform som vi sedan ska rita om till strukturteckning som vi sedan klipper efter! vi har även herr-klipp (kam o sax), då ska kära Daniel vara min modell, muhaha. ska visserligen klippa han idag, men inte så kort. han kan ju inte se ut hur som helst imorgon på pappas fest :D


något jag är riktigt sugen på att göra va gäller de kvinnliga frisyrerna är något i dessa stilarna. egentligen vill ja hinna med båda. kanske ja gör, om ja snabbar på? haha lär märka :D




båda dessa frisyrer har fångat mitt öga, men den översta "rihanna-klippningen" e ju väldigt omtyckt just nu o dessutom får ja öva mer på kam o sax än på den andra bilden, men den är jävligt het den också! de finns ingen där ute annars som skulle kunna tänka sig o bli klippt for free om man sitter modell för mig? ;) haha anyways, it's a tough choice, lär märka va de blir :)



peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0