frostfanskap

helvete va frost det är ute idag då :( möööh. jag vill ha sommar o sol, men det får jag inte! nu kommer det iskalla helvetet, HATAR kalla mornar. vem fan vill gå ut genom dörren då? eller ens gå upp ur sängen? inte många kan ja lova. men gör man underbara saker om dagarna o lär sig massa sjukt roliga grejer som jag så kan ja lova att det peppar en att gå upp ;)

jag såg någons status på Facebook för ett tag sedan efter semestern där det stod nåt i stil med "sluta grina över att semestern är slut o skaffa er ett jobb ni älskar istället" nåt sånt va de iaf.. n i liked that status! :) hell true. trivs man inte i den situationen man är i för tillfället så är man själv den enda personen som kan förändra situationen. ett nytt jobb kommer liksom inte lastat på en barkbit i ån.

time for school!


Amilia n myself. LILLSNUTT! haha hon är för jävla go den :)



peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0