extension-time !

imorgon sätter jag igång med lärandet av extensions! det här ska bli så himla kuuuul :) är "ledig" från skolan då jag har praktiksök på schemat, men eftersom personalen på den salongen jag tänkt söka till åker till London för att gå på frisörmässa & visning o annat kuligt så får jag vänta tills nästa vecka o ägna mig åt extensions så länge :) när vi var på frisörmässan i Skövde så köpte vi det nyaste av det nyaste - ett grymt sätt att sätta på i princip OSYNLIGA extensions! ni kommer inte tro mig förrän ni sett detta med egna ögon, men jag ljuger inte! dom syns iiiiingenting, känns knappt o du kan ha dom ända längst fram i hårfästet!

hur fan går de till? tänker du säkert nu.. haha. vänta tålmodigt så uppdaterar jag vidare om det imorgon ;) ska förklara hela grejen o även lägga upp bilder för den som vill se! :)





peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0