experiment !

näe, inte experiment kanske.. men jag o syrran har testat en ny produkt som jag aldrig använt innan.. tvingade henne att vara med då ja vill se skillnaden eftersom hon är ljus o slingad och jag är svarthårig. produkten vi testat är en inpackning/hårmask från Macadamia. jag har borstar och oljor från dom som jag ÄLSKAR så det känns inte riktigt som att det här kommer va dåligt, but still - gotta try it!


paddelborsten och oljan som jag har är absolut att rekomendera!!! jag brukar lägga oljan i topparna 2-3ggr/veckan o dom ser ut såhär;


sjukt bra produkter! uppdaterar mer imorgon om vad jag tyckte om masken. måste föna håret nu innan det är läggdags :) imorgon tänkte jag fluffa håret med våg-tång haha. äterigen ett experiment n i love it :D






peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0