:)

har fått en del frågor här på bloggen samt på mailen, dock kan det bli svårt att få kontakt me dom som undrar utan namn eller mail.. så här nedan kommer ett par frågor o svar :) enjoy!

  •  

 

Hej!

 

var har du köpt detta? Jag har letat som en tok men hittar ingen i sverige som säljer maskinen + hår och fusion. Har kontaktat tillverkaren men eftersom det är helg dröjer svaret, om de svarar överhuvudtaget. Så maila JÄTTE gärna och berätta var jag kan köpa Vida hair cold system!

/Linda

Linda tyvärr funkar det ej att skicka iväg mailet till dig, därav att ja skriver svaret här ifall mejlen inte kommer fram?! anyways, hår och maskin köpte jag på frisörmässan i Skövde från grossisten Gocciani. gå in på http://gocciani.se så finns det information om det där :) jag köpte hela paketet komplett med alla tillbehör samt håret utav dom!

***

tror du att du är nåt speciellt bara för du är frisör och kan skryta om det ochså?

jag tror absolut inte att jag är mer än vanligt bara för att jag utbildar mig till frisör. min yrkesposition har inget med min självsäkerhet o göra, den är kanon som den är ändå - oavsett om jag är frisör eller inte :) skryta om att vara frisör vet ja inte om jag gör, det är inte min tanke iaf. min tanke är att förhoppningsvis kunna sprida vidare den positiva energi jag känner o all inspiration på andra människor.

***

Hej du!
Varför läser du till Frisör på just svenska frisörskolan och ingen annan skola?

Kram Anneli

jag läser till frisör på svenska frisörskolan då jag upplevde denna skolan som mest seriös & utvecklande. var på en del andra skolor i Göteborg samt Malmö o tittade innan ja bestämde mig. jag tror det är viktigt att försöka se igenom allt det "roliga" man lär sig o försöka se långsiktigt när man tittar på skola.. som t.ex tänka mycke på hur utvecklingen har gått för tidigare elever, vad kursinnehållet är, studietimmar m.m. som vidgar överblicken av vad skolan har att ge! sen måste ju skolan vara godkänd av Frisörföretagarna samt Handels, annars kan det bli vääääldigt klurigt med anställning sen.. så mitt svar får bli att den verkade bäst!





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0