JAG ÄR SÅ HIMLA LYCKLIG!
det är helt sinnes. kan inte förklara med ord hur glad jag är varje morgon när jag vaknar, hur glad jag är att jag får göra det jag älskar mest, hur glad jag är över att ha mina underbara vänner vid min sida, hur glad jag är att leva det liv jag lever! det känns som om att dalarna som tidigare funnits omkring mig o dragit ner mig vid olika tillfällen inte längre existerar o det enda som kan ske är bra saker. negativ energi finns inte i min värld för tillfället o jag är glad att oavsett om jag blir upprörd eller ledsen så tänker jag positivt! haha peoples ni anar inte vilka framsteg det är för mig.. dock hade nog inte detta kunnat ske utan alla svaga dagar man haft, de dramastunder man haft, de aggressiva stunder man gått igenom.. för som vi alla vet så lär man sig med tiden, man lär sig uppskatta vad som är viktigt i livet o vad som verkligen betyder något för en.
när ja tröttnat på min sidecut blir det något i stil med detta, för jävla snyggt!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0