ÄNTLIGEN !!!

den 5e november kommer mitt älskade fjun ÄNTLIGEN hem! herregud, som jag väntat på denna stund! hon har varit borta från mig alldeles för länge nu :( iiiinte kuuuuuwl! hahah. mitt älskade busfrö tar sig hem från Londonjävel, finally! :D jag blev så glad när hon sa det att ja fick tårar i ögonen, Julie du är verkligen min lilla diamant :) JAG LÄNGTAR SÅ HIMLA MYCKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


myself n babygirl äter sushi såklart ♥ - 2008 sjukt gammal söt bild haha love it!



peace.


Kommentarer
Postat av: JJJJ

aaah skrutt!! LOVE YOU VI SES SNART!

du maste fixa till mitt har, behovs stor javla forandringd daaar alltsa! pusspuss

2010-10-17 @ 17:06:22
Postat av: vickey

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3 fyfabian honeypie i'm gonna make u look fab! LOVELOVELOVE

2010-10-17 @ 18:06:01
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0