update

det var ett par dagar sedan ja bloggade nu, detta pga att ja inte haft tid helt enkelt :) det har varit en del festande i helgen och även jobb på salongen! allt har varit grymt hela helgen, tills imorse då ja vaknade helt yr o mådde illa som aldrig förr. så ja somnade om i sängen o beslöt mig för att stanna hemma ifall ja åkt på magsjuka.. men som tur är har jag ej gjort detta, illamåendet är nu borta! yay! nu väntar ja bara på att ömheten i kroppen ska försvinna också :D

i helgen var det ju halloween, o de firades hemma hos Emmi på förfest sedan vidare på Vasastan. vi var inte utklädda eller nåt, men roligt va det ändå :D Lucho va DJ igen så musiken var ej att klaga på men människorna! omg. katastroooof!

igår gick jag o mina små kycklingar på promenad i Slottskogen, vi kollade bl.a på säl-jävlarna haha sjukt söta!!! bilder har ja i kameran men sitter på pappas dator nu så kan ej lägga in dom.. senare på kvällen tog ja o Nanna en ännu längre promenad efter vi hämtat mina saxar hos Emmi.. MYS! det ska börja bli min nya grej, söndags-promenera! sjukt mysigt...






peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0