u make me sick.

jag förstår inte hur allt kan vara emot mig just nu? för inte längesedan var allt helt underbart, ALLT verkligen. nu är det ingenting som stämmer helt plötsligt? jag e så less på allt omkring mig just nu att jag inte vet var ja ska ta vägen.. frustrerad är bara förnamnet.
men det är väl så som det sägs; ingenting vara för evigt. men ändå, måste allt rasa inom loppet av en minimal period? guess it's called karma?

man kanske borde dra o jobba nån annanstans i Sverige, eller varför inte utomlands? jag har ju alltid velat åka till N.Y faktiskt.. i'm sick of this, samma jävla rutiner varenda jävla dag. samma jävla tjöt hela tiden. usch!


new york by night. LOVELY!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0