too little too late

klockan är mycket! men efter insättning av extensions, färgad utväxt + DH & cougar town ska ja ÄNTLIGEN få hoppa in i duschen o skölja ur färgen o sedan gå o nana!!! YES! inte en minut för sent hahaha jag har längtat efter det sen jag gick upp imorse höll ja på o säga haha men shit så trött jag har varit de senaste dagarna. imon blir det upp klockan sex o göra sig iordning o försöka vara lite extra fin oså dessutom! jag är värdinna i salongen hihi lovely!

för övrigt, nån som vill skänka ett par nya nike eller adidas shuuuz till mig - varsågoda! jag är i stort behov av ett par nya fina älsklingar men har ju fan inte råd. HELVETE! :(


mina fina adidas som ja köpte för flera år sedan för att matcha mina LRG byxor me gröna sömmar :) hahaha minns det som det va igår ♥ jag älskar skor!!!





peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0