rörd ..

förlåt men jag dör verkligen. jag tror inte ni förstår hur glad jag blir att få höra er feedback alla mina små kycklingar som kommit o varit mina modeller, och ni andra som jag klippt o som bara ger mig sånna otroligt fina ord för mitt arbete ♥ jag e så jävla lycklig att ja lyckats göra er nöjda, för det är det ja strävar efter! jag blir fan så rörd att jag nästan får tårar utav vissa kommentarer för asså, detta är liksom mitt liv nu. jag vill inget annat göra än skapa o få hålla på med det jag älskar mest! jag har velat detta längre än va ja själv vet om o nu när det äntligen händer så är jag så himla glad att allt går bra för mig o inte tvärtom, o att folk jag klipper o färgar osv blir nöjda o glada o kommer fortsätta komma till mig ♥ TACK! jag älskar er allihopa!!!


bjuder på en crazypic bara för de! haha eller som Josy kallar mig; Victooriaaaa din tyska hackspett!
HAHAHA Josy du är så bäst! krya på dig nu, tråkigt utan dig i skolan :(





peace.


Kommentarer
Postat av: Nicklasrachel

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-01-11 @ 13:38:18
URL: http://nicklasrachel.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0