pinsaaamt

idag i skolan hade jag en frisör som kund?! haha det va nog det mest ansträngande jag har varit med om på länge!!! ja va livrädd att schamponera fel, klippa fel.. ja, livrädd o göra nåt över huvudtaget fel.. jättekul också eftersom hon var min första korta damklippning någonsin i mitt liv haha så använde mig utav tekniker som ja aldrig gjort innan på en människa, men hon blev nöjd som fan o gav mig en kram efteråt så antar hon va nöjd haha! dom e för söta vissa kunder som kommer som ska kramas o har me sig grejer som typ äpple o kakor osånt. cuties :)



jag e så himla sugen på att bli såhär ljus igen! fan, sommaren 2007. den är rätt saknad :) all dans, alla crazy parteys, inferno, alla mysiga äventyr, alla knasiga människor! SAKNAD!



peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0