mums mat a la mañana !

ikväll blir det mumsmiddag @ Mañana med världens bästa! det ska bli så JÄÄÄÄÄVLA gott verkligen haha :D senast ja va där var det med Nanna o då åt vi tills vi dog hihi. det var en mysig kväll innan utgång @ Henriksberg hehe minns det otroligt väl. undrar vad som kan ske ikväll efteråt? jag e sugen på något spontant känner jag?
för övrigt var det sjuuuuuukt roligt igår!!! UNDERBARA MUSIK haha herregud kan ju inte sluta dansa! minuspoäng för snöhelvetet som infann sig, men pluspoäng för annat som skedde under kvällen :)

jag är så himla lycklig att jag lever det liv jag lever o att dom människorna ja har omkring mig är så himla underbara ♥ var skulle ja ta vägen utan alla er???




nu ska ja o syrran gå o sola så ja kan bli såhär göttigt brun igen som ja va när ja kom hem från Egypten :) haha det kommer ALDIRG hända dock med tanke på att ja fick 3e gradens brännskada då typ haha. men ja kommer säkert bli gris skär o få en fräken eller två som tittar fram på näsan, men de kan va rätt charmigt det med :) haha.



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0