independent woman

jag ÄLSKAR min ms G. utan henne vid min sida är jag ej komplett!!!

jag älskar henne för hon är så himla stark! jag älskar henne för hon är så himla omtänksam! jag älskar henne för hon är världens finaste människa! jag älskar henne för hon är den hon är! jag älskar henne för hon är så himla underbar! jag älskar henne för hon är otroligt vacker! jag älskar henne för hon är världens finaste mamma! jag älskar henne för hon är unik! jag älskar henne för hon är förstående! jag älskar henne för hon är MIN syster ♥


du är världens finaste människa! du förtjänar enbart det bästa! glöm aldrig det! ♥♥♥





peace.


Kommentarer
Postat av: Ms G

Åh du är så himla underbar och go <3 det var precis vad jag behövde höra nu :D tack för att du finns där!! Älskar dig mest <3

2010-11-30 @ 19:12:32
Postat av: Emelie

Jag håller med dig Victoria!

2010-11-30 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0