idol-nostalgi

av nån anledning fick jag precis sjuuuukt nostalgi o började tänka på back in the days när min stora dröm var att bli artist! sitter o lyssnar på kelly clarkson, som var första personen i världen att vinna amerikanska idol för ett x antal år sedan! hon är så jääävla duktig verkligen. minns precis hur mycke jag sjöng på hennes texter o hur mycke jag önskar att ja fick gå i hennes skor då hon har sån OTROLIGT vacker röst. amazing. vet itne riktigt va ja ville säga me detta haha men här har ni iaf ett par av mina favorit låtar med henne. snälla ta er tid o bara lyssna igenom, texterna är så knasigt jävla bra! rysning rakt igenom hela kroppen - yes indeed!

 


broken up deep inside, but you won't get to see the tears i've cried!

 


i know that i've got issues, but you're pretty messed up too!




peace.


Kommentarer
Postat av: M

jag saknar att höra dig sjunga varje avslutning på frölunda gymnasiet... du sjöng vackert med han killen o gittaren på julen!

2010-11-30 @ 18:46:52
Postat av: vickey

haha jasså? tack antar jag.. vem är du, M? nyfiken..

2010-12-01 @ 01:18:34
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0