ikväll blir det mys med mina tjejor :D Nanna o Stef kommer hit så ska ja ta en titt på Nannas cv då hon ska söka nytt jobb, sen blir det glass o pom fritts på mcdonalds :D YAY! det bästa livet har att erbjuda enligt mig, pom fritts hahaha. pluspoäng om mcfeast dip samt glass med kolasås fås som tillbehör haha!
fick för övrigt en rolig kommentar förra veckan haha skrattade rätt högt; hur faaan ska du kunna hitta en kille som kan hantera dig? du är ju helt jävla efterbliven gumman! hahaha sjuuukt roligt, och väldigt sant :)






nu ska ja dock lägga mig o lyssna på Ce'cile - when you're gone och mysa o vila tills mupparna anländer. har inte riktigt varit mitt galna jag idag haha insomnia på hög nivå!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0