åhhh, detta hår!

sitter här o försöker klura ut hur i hela fridens namn ja ska lösa min hamsters utväxt samt hur ja ska klippa in alltihopa med mitt hår & luggen osv.. min tanke är nog något droppforms liknande liksom från den ena sidan till den andra. alltså kortare lugg på en sidan samt möjligen något pageliknande fast ej kort, men fortfarande ha kvar längderna på "luggsidan" så att pagen blir snett diagonal framåt - typ?
min förklaring är ju otroligt fin hehe, men fan ja e trött på hamstern nu! ska försöka på något sätt visa hur jag menar, antingen klippa en dock så och sätta in löshår på den haha eller försöka rita upp de? yeye, löser de på nåt sätt. saknar dock hästmanen som ja hade innan ja kapade av allt :/


myself, Nat & Josy ♥ haha sjukt roligt att ingen av oss ser ut sådär idag. farligt att utbilda sig till frisör. nytt varje dag :) hihi but we love it!!!




peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0