1700 tals frisyr

idag i skolan gjorde jag en 1700 tals frisyr! är sjukt förvånad över hur jag lyckades haha trodde fan aldrig det skulle fungera! dock utan Louise hjälp med hur fan ja skulle fästa "tårtan" hade det nog aldrig gått då jag inte gjort en uppsättning med sådana i innan, men tamejfan så nöjd jag är :)


Erika undrar vad i helvete jag gjort med den stackars dockan haha

det jag har gjort är att ja touperat nåt helt galet o lockat resten

sedan drog ja ur lockarna me fingrarna o lappade upp dom

slutresultatet från ena sidan

slutresultat från andra sidan :)



peace.


Kommentarer
Postat av: Louise

Duktig du är, gumman! Det blev jättefint :)

Är så sugen på att göra en sådan frisyr med!

Längtar tills vi har håruppsättningar nästa gång, haha.

2010-11-24 @ 19:49:31
Postat av: vickey

hahhaa taaack :D jafan, det e så jävla roligt verkligen!!!!! vi borde freestyla imon på lunchen ;)

2010-11-24 @ 19:59:43
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud va duktig du är! Är du frisör eller något? Jätteroligt att du lägger upp bilder så man får se vad du gör för något, har du mer bilder på frisyrer ochså vidare? Grym blogg! Kram

2010-11-24 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0