vickey+kenshin=backinthedays

jag sitter här o laddar upp Millionstylez album "from a far" i min iPhone nu hahha.. blev lite nostalgisk här bland alla låtarna o gick in på min gamla blogg för att läsa lite om äventyren jag o Nanna va me om när vi reste land o rike för att ja skulle få se min future husband (som ja kallade honom då haha).
hittade denna bilden, som jag minns så väääääl, att ja fotade när jag låg i gräset i Båstad sommaren 2007 o solade.. låg o lyssnade på "give me the strength" oså helt plötsligt formade sig molnen som ett hjärta ovanför mig på himlen! dock hann de flyta ut lite eftersom ja ej hann få upp mobilen så fort osv, men har man livlig fantasi som mig så ser man hjärtat haha :D sedan redigerade jag in texten med hjälp av telefonen. naw, så gullig ja kan va ändå :D





jag ÄLSKAR den här låten ♥ Kenshin är såå fin!




peace.

Kommentarer
Postat av: Nanna

mm ddet va tider det <3 MEEEEEEEEEEEEEEN! året va sååå 2007 ;)

2010-12-16 @ 08:53:56
Postat av: vickey

hahahahaha jaaaaaaa :D <3

2010-12-16 @ 23:48:32
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0