vic goes sentimental o vill tillbaks :/

jag saknar Egypten sjuuukt mycke! jag saknar alla underbara varma kvällar o den mysiga atmosfären.. jag saknar känslan av långt lååångt hemifrån o alla arabiska rytmer överallt.. jag saknar maten o de underbara människorna vi lärde känna där nere! jag saknar alla båtturer, bakfyllor o äventyr vi va med om :)♥


pose


andra dagen - bleeeek haha

myspys på båten efter dykning! bästa dagen om man bortser från skräcken haha

emmi n me kör dans all alone på ett annat hotell vi hamnade på

tito, anja, myself & emmi @ HedKandi - kul att enbart jag var full haha


jaaaaaaaaa, jag dök med hajarna & jag grät haha men modig var jag!

myspys a la kvällstid innan vi ska gå av båten..


fantastiskt fin låt


favorit låten 2006 haha omg som vi lyssnade sönder den!


likelikelike!



peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0