stylingprodukter !

jag har fått ett mail från en läsare vid namn Elin som undrar om inte jag kan skriva om lite olika hårprodukter jag använder själv, vad jag rekomenderar osv.. tänkte ta det här i bloggen så att folk kan ta del av "hur jag får så fint hår" haha tack söta Elin för din fråga o dina fina kommentarer! tänkte att jag tar o delar upp det lite då jag har en massa o förklara haha så börjar med stylingprodukter :)


first up har vi en rootlifter från märket Clue. jag fullkomligt älskar deras produkter, och det gör många som prövat dom! den här rootliftern håller va den lovar o den doftar ljuvligt ända tills du schamponerat ut den - utan att innehålla massa parfymer! ska ta en bild på alla clues produkter som jag har då jag rekommenderar dom starkt. helt underbara ♥ deras värmeskydd är utom denna värld, ett absolut definitivt köp för alla!!!!!
rootliftern använder jag oftast i blött hår innan jag blåser det, men ibland även i torrt hår efter jag har volumastat det för att få ett extra lyft. helt outstanding!



två favoriter jag använder mycket är styling dust samt fiber wax från märket disp core som jag tycker om massvis! styling dust är att jämföra med "dust it", alltså ett puderwax som jag ej kan leva utan haha men gillar detta mer än osis. styling dust är en produkt man kan använda en bit ifrån hårbotten för att bygga volym o ge stadga. fiber wax är en grym produkt, men skulle nog mest rekommendera den till människor med korta frisyrer. jag använder den själv till min side cut så han ligger ner ordentligt o inte får för sig att ställa sig upp eller nåt hårstrå får för sig att fly :)




här har vi en hårparfym från Aquolina som är omtyckt, omtyckt, omtyckt utav ALLA haha. köpte den för ett bra tag sedan, och varenda människa som känt doften av den har velat pröva själva.. detta är ingen direkt stylingprodukt, men den innehåller silikoner så den mjukar upp håret o ger glans. viktigt dock att inte överdosera eller blanda med för stark vanlig parfym (mitt egna råd av egna erfarenheter haha).

***

det finns tusentals fler stylingprodukter att berätta om, så fler inlägg ang. detta kommer :) no worries. men nu måste ja kolla simpsons haha dubbelavsnitt ikväll ♥





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0