sömnbrist & beslutsångest

jag har sovit så jääävla dåligt de senaste dagarna, har mått sjukt dåligt o försökt trycka undan det men idag brast det. fyfan va ja mådde dåligt :( men men. ska sätta lite extensions på mamma nu sedan blir det sängen o jag längtar jättemycke ♥ haha har nog aldrig längtat efter att bara få ligga ner så mycke som idag!

dock har jag ett problem kära vänner, har köpt 3 nya böcker (alla är naturligtvis sanna berättelser) o alla verkar så gaaaaalet spännande så ja vet itne vilken ja ska börja med? ja fick en bok av JJ förra veckan som ja redan läst ut hehe så det går ju oavsett rätt fort o läsa ut en bok, men ändå.. vilken ska ja börja med? :/


misstänker det blir "om det så skulle kosta mig livet"

saknar mitt hår som fanns där hamstern idag äger marken, fan haha.



peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0