shotta med sugrör ?

yessir. jag o julie inledde trenden 26/12-2010 @ Kontiki hahaha sjuuukt roligt!

kom precis hem från salongen där jag varit hela dan o fixat hååååår :) ja har även fått en del utskällningar pga bad ass update här på bloggen :P jag e lessen mina vänner men är väl lite förslappad i guess? + att min dator hoppat från en bro eller åtminstone gett upp hoppet om livet så kan enbart använda papis nu. seeeeeeeeeegt! nu blir de mys me Nea sedan middag med familjen sedan hem till underbaraste Pernilla ♥


nytt linne + halsband iaf :D lovely!

min nya smarriga body lotion, LOVE IT!



peace.

Kommentarer
Postat av: Karin L

Åhh fan va fint ditt hår är nu gumman! Saknar diiiiig!

2010-12-30 @ 00:12:41
Postat av: vickey

hehe tack hjärtat :) saknar dig också! PUSS!

2010-12-30 @ 11:29:42
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0