lovely hair

satt o fundera lite över de här med hår.. eller aa, mitt hår. för nån dryg månad sen va de ungefär jämnlångt o fluffigt - typ hästman.

då släppte ja lös Karin på en uppklippning i mitt hår som jag sedan skar igenom själv med kniven lite sådär hej vilt som de kan bli ibland haha
och därefter har jag tappat det haha kniven går för jämnan igenom mitt hår o satt o kände lite på de efter min klippning på mig själv igår.. det känns rätt tunnt nu haha, trots att det ser mycke ut! på sidan där jag har luggen åkte det av en rejäl bit, eftersom Erika satte in effekt-extensions där på mig igår så kände att de blev för mycke hår.. tänkte dock inte på den stund som kommer då löshåret åker ur hahaha då kanske de ser konstigt ut? yeye, lär märka. en av de negativa grejorna med att klippa frisyr i stylat hår :) but i love it anyway :D♥
lovely Josy n me me våra sidecuts :D♥





peace.

Kommentarer
Postat av: Malle

så du menar att du satt in extentions men kapar av ditt hår för det blev för tjockt?? varför satte du in det från början då?? kan du inte visa bild, vad för metod använde du?

2010-12-21 @ 19:00:40
Postat av: vickey

hej Malle. yes! jag har satt in extensions, men inte för att få längre eller fylligare hår utan för att få en effekt i mitt kolsvarta hår.

jag har satt in 20st microringar, bild ska du absolut få :) lägger upp ett inlägg ang detta imorgon så håll utkik! berättar mer om tekniken för dig då! peace.

2010-12-21 @ 20:13:54
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0