last night, i couldn't even get an answer

igår blev det ett stycke utgång till Yaki-Da där klubb Ratatata körde full fart! med olof, axel & palle kuling bakom spelarna kan ni ju förstå själva att jag inte stod still många sekunder :) housade massa igår, så jävla gött! jag som varit så sugen på o dansa i flera dar ♥ UNDERBART!

ps. jag har hört att ja e bra på o fyllesnacka ;) haha att man aldrig kan hålla käft?

att vakna imorse va ju halvkul hahah, men har ingen annan o skylla än mig själv! men efter lite rehab så mår ja nu bättre o avvaktar dagen. senare idag blir det besök hos farmor med pappa, Gaby o kanske Marcus då hon fyller år idag, lite tradition att alltid vara hos henne dan innan julafton.. så har det varit i alla år :)


mami n me - julafton 2009

innan utgång - julafton 2009 (ja, jag har gått ut på julafton då jag alltid jobbat den 26e o ej kunnat festa på juldan. there u have it!)

minns ej riktigt om denna bild är från julafton haha men va ute me Emmi så lite stämmer in iaf :D♥ denna julafton blir dock lugna gatan :) MYSPYS!




peace.

Kommentarer
Postat av: emmi

baby vi var ju på deep förra julen ju ;) när du tvinga mig att ha mina horklackar (sommarskorna med hål i ) hahahah och barfota på det gaaalet ;) love u <3

2010-12-23 @ 14:51:38
Postat av: vickey

hahahaha så himla tokigt det kan bliiiiii :D <3 love u too darling!

2010-12-23 @ 14:52:25
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0