läsarfråga ang. mina extensions

KOMMENTARER
Postat av: Malle

så du menar att du satt in extentions men kapar av ditt hår för det blev för tjockt?? varför satte du in det från början då?? kan du inte visa bild, vad för metod använde du?

2010-12-21 @ 19:00:40
*


tack för dina frågor Malle, kul att du undrar :)
jag satte endast in effekt-extensions, det kallar jag extensions som man sätter in för att få lite spel i håret så att något händer - inte för utfyllnad eller som förlängning. då jag redan har en hästman till hår så säger det ju sig själv att om jag sätter in mer ökas det på ytterligare :) därav mitt val att kapa av hår runtomkring där jag satt in fejkhåret! och eftersom jag är färgad svart så finns det ingen möjlighet för mig att bleka sådär ljusa slingor, då skulle mitt hår knäckas på mitten o det vill jag ej när jag äntligen fått det såhär långt :)
metoden jag använt med dessa extensions är microringar som jag skrivit om i ett tidigare inlägg denna månad. jag har använt mig utav 20st som räckte väl för att nå det resultat jag ville ha då dessa ringar innehåller rätt mycket hår :)

du vill se bild o tyvärr har jag ingen bild från hur det skulle se ut egentligen, men såhär ser slingorna ut nu efter jag duschat håret haha så det kan gå när man har kvar askiga toner i håret efter att man färgat alltihopa kolsvart :)


hoppas du fått svar på dina frågor :)




peace.

Kommentarer
Postat av: Malle

Jaha nu är jag med =) gör du sånt löshår på andra? De va fan skitsnyggt ju! Kram och God Jul =)=)

2010-12-25 @ 13:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0